20 Aralık 2015 Pazar

Manikür Rutinim

Herkese merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz :)

Bugün sizlere en çok soru aldığım bir konudan bahsedeceğim. Şuan her ne kadar tırnaklarımı kısa kullansamda 3-4 ay kadar çok çok uzun kullandım :)



Benim aseton seçimim genel olarak Gülşah Aseton'dan yana oluyor. Hem uygun fiyatlı hemde simli ojeleri koyu renk ojeleri de kolayca temizleyebiliyorum.

Öncelikle tırnaklarımda ki ojeyi temizledikten sonra mutlaka ellerimi yıkıyorum yani tırnaklarımda aseton kalıntısı kalmıyor. Sonrasında bolca limon, limon tırnaklarımın güçlenmesini sağlıyor. Kırılmaları önlüyor. Tırnaklarımda düzeltmeler yapacaksam ya da kısaltacaksam törpülüyorum. Sonrasında çeşitli tırnak yağları kullanıyorum bunun için benim favorim Mistik Yağ ! Mis gibi bir kokusu var hem tırnak etlerimi hem tırnaklarımı besliyor. Kullanılmamış bir diş fırçasını bu iş için ayırdım, limon ve mistik yağ kullandıktan sonra tırnaklarımı ve çevresini fırçalıyorum. Hem yağ ve limon daha iyi işlemiş gibi hissediyorum ve kan dolaşımını hızlandırmış oluyorum.



Ben tırnak çevreisinde ki etleri yani kütiküllerimi kesen biriyim bunun için bir manikür pensi kullanıyorum. Etleri oldukça ince bir tabaka halinde kesmeye özen gösteriyorum. Hayatım boyunca sadece bir kere kuaförde manikür yaptırdım ve sonrasında hep kendim yapmaya başladım böyle konularda hiçbir yere güvenesim gelmiyor. Mesela hayatım boyunca iki kişi bana makyaj yaptı bunlar ise bir çekim için oldu. İkiside ünlü makyaj artistleriydi. Bir örnek daha verecek olursam hayatım boyunca hiçbir şekilde kaşlarıma kimseyi dokundurmadım kendim yapıyorum hepsini. Kuaförde manikür yaptıracaksanız mutlaka hijyenik olduklarından emin olun ya da kendi malzemelerinizi kendiniz götürün.



Benim tırnaklarım soyulmaya kırılmaya oldukça müsait ıslak kalması yumuşayıp kırılmaların artmasını sağlıyor. Bunun için tırnaklarımda sürekli olarak bir base coat yani alt cila kullanıyorum. Bunun için mükemel bir tercih yaptığımı ürün bitip benim tırnaklarımın yeniden kırılmaya başlamasıyla anladım. Rimmel London Nail Nurse tam bir kırılma karşıtı cila. Bunu kullandığım süreçte tırnaklarıma kırılmaz cam filmi gibi bir koruma sağlamış olacak ki bittiğinde tırnaklarım kırılmaya başladı. Benimkisi bitti ben bir türlü denk gelip alamadım ilk alışverişimde gidip alacağım. Watsons'lardan ulaşabilirsiniz. Fiyatı 6.5 TL



Yağ sürdükten sonra ellerimden yağı arındırıp base coatımı uyguluyorum. Yoksa oje tutmuyor yağdan dolayı. Alt ciladan sonra ne renk oje süreceksem sürüyorum. Alt cila uyguladığım için tırnaklarımda hiçbir şekilde sararma vs oluşmuyor gayet beyaz kalıyor bir daha beyazlatmak için uğraşmıyorum. Ojelerimi sürdükten ve kuruduktan sonra ise tekrardan bolca nemlendiriyorum bunun için Oriflame Tender Care kadar iyisini görmedim mercimek tanesi kadar ürün tek elime yetiyor sabah uyandığımda bile tırnak çevresi neme doymus oluyor.

Buraya tıklayarak favori 5 ojemi görüntüleyebilirsiniz :)

Sevgiler.
nd.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder