31 Ocak 2016 Pazar

Emily Dudak Kalemleri | Swachları ile

Beni tanıyan, takip eden herkes Emily kalemleri sürekli ruj olarak kullandığımı ve çok sevdiğimi bilirler. Bu kadar seviyorum ve bununla ilgili bir yazı hazırlama zamanım gelmiş çoktan geçmişti zira elimde daha fazla kalem vardı fakat sanırım bir kaçını kaybettim bir kaç tane de bitirip attım.

Sizlerle serinin 7 dudak kalemini bir de pek kimse tarafından bilinmeyen nude renkte kalemini paylaşacağım onu da en sona ekliyorum.





Kalemleri genel olarak inceleyecek olursak ; 

  • Bence yeterince yumuşak bir yapıya sahipler
  • Pigmentasyon açısından Flormar, Essence gibi benzer markalardan denediğim kadarıyla çok daha iyiler
  • Dudaklarımda kurutma yapmadılar
  • Tamamen mat yapıdalar
  • 24 Ay ömürleri var
  • Serinin renk tonları her zevke hitap ediyor illa ki kendinize göre bir renk bulabilirsiniz
  • Tüm dudağa uygulayıp ruj gibi kullanmak mümkün, ben sürekli bu şekilde kullanıyorum.
  • Kalıcılık olarak gayet yeterli seviyedeler fiyat performans açısından çok çok daha iyi seviyede bile diyebilirim.
Bu kalemleri nerede bulabiliriz ?
Kozmetikçilerde, bijuterilerde, Gratis'lerde, Defacto'lardan 2.5 - 3.5 TL arasında değişen fiyata temin edebilirsiniz. 

Çok fazla renkleri tanımlayamam hatta ilk defa böyle renk tanımlamaları yaptığım ilk yazım olabilir elimden geldiğince renkleri yorumladım. :) Renkler dudakta kişinin dudak tonuna göre farklılık gösterecektir.

Emily 204, benim şuan ikinciyi yarıladığım, gül kurusu tonlarında favori kalemim.





Emily 209, koleksiyonuma en son eklenen ama en sevdiğim renklerden biri oldu kendisi bolca koyu kahve içinde hafif şarap rengi bulunan bir renk.



Emily 211, belkide bu kalemlerin en meşhur olanı, MAC Kinda Sexy'ye benzerliğiyle biliniyor. Şeftalilik bulunan yumuşak bir pembe tonu.


Emily 201, tam bir klasik pembe, her makyajla giden hatta çoğu rujla birlikte kullanılabilecek türden bir renk.



Emily 216, yazın güzel bir bronzluğa sahipken tamda turuncu rujlar revaçtayken aldığım genelde 201 ile karıştırıp mercan tonu elde ettiğim capcanlı bir turuncu rengi. 


Dudaklarıma uyguladığım videom ;


Emily 203, bol sütlü kahve ile birazcık gül kurusunun karışımı, 204'ten sonra en sevdiğim renk.


Dudaklarıma uyguladığım videom ;



Emily 205, kırmızımsı bordo yada şarap rengi diyebilirim.


Dudaklarıma uyguladığım videom ; 




Emily 122, pek kimsenin bilmediği beyaz olmayan ten rengine yakın göz içlerini aydınlatmada, kaş altını aydınlatmada kullandığım nude kalem.


Nasıl kullandığımla ilgili videom ; 




Emily kalemlere bence bir şans verip denemelisiniz.

Bende uygulanmış halini instagram üzerinden #emilypinar hashtagi ile aratarak görebilirsiniz.

sevgiler..
nd.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder