20 Ocak 2016 Çarşamba

Maybelline Jel Eyeliner || Kolay Eyeliner Çekme

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz :)

Maybelline New York Gel Eyeliner bugün ki konuğum. Kendisini çok heveslenerek bir yıl kadar önce almıştım bir ara sürekli eyeliner kullanıyordum. Şimdi ki gibi ayda yılda bir değil :)

Kendisi minik bir cam kavanozda geliyor, jel eyelinerları bilmeyenlere ben bunu yumusak oyun hamuru kıvamında olarak tanımlıyorum. Bir eyelinera hangi yönlerden bakabiliriz hemen ele alalım. 


Konu eğer siyahlık ise bence bunu gayet iyi karşılıyor bu zamana kadar epey markayı gözlemleme şansım oldu gerek arkadaşlarımdan gerek kendi kullandıklarımdan bence en siyah olanı diyebilirim.


Diğer bir konuda kalıcılık ve akma durumu özellikle kuyruklu yaptığımız eyelinerda dağılmış bir görüntü hiç hoş olmuyor bu konuda 5 üzerinen 3 gibi bir puan verebilirim yani güleyim ağlayayım akmasın diye bir şey pek mümkün değil. 

Herkes mükemmel eyeliner çekecek diye bir şey yok tabi eyeliner çekmeyi sadece pratik yapmaya bağlıyorum, bence en pratik olanlar keçeli kalem şeklinde olanlar. Ondan sonra ise bu jel eyeliner diyebilirim. Likit eyelinerlardan daha fazla kontrol sağlıyor ve yön verirken kolaylık oluşturuyor.


Fiyat performansa bakacak olursak bence bu aşamayı çok rahat geçiyor hele ki indirim zamanlarında 10-15 TL civarına gelince mutlaka bakılması gerekenler arasında oluyor.

Ben her gün eyeliner süren biri değilim bu sebeple bana bitecek gibi görünmüyor. Kullanırken kapağını çok açık bırakmamak koşuluyla kurumasını engelleyebilirsiniz. İçerisinden çıkan fırçayla ilk zamanlar kullandım fakat kalın bir uygulama yaptığı için Eklips markasının açılı eyeliner/kaş fırçasına geçiş yaptım bununla oldukça ince bir hat elde edebiliyorum.



Burada da Benefit Push-up Liner ile karşılaştırmasını görebilirsiniz. Ben onun yerine bunu tercih ederdim. 

Aşağıya da kolay eyeliner nasıl çekilir ile ilgili bu ürünü kullandığım videomu  ekliyorum :)




Sevgiler
nd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder