21 Ocak 2016 Perşembe

Catherine Arley Far Paleti

Merhabalar, konuğum Catherine Arley kozmetikten bir far paleti. Bijuteride görüp elimde bir kaç renkli far bulunsun diyerekten almıştım. 


Burada ise üst sıranın birazı haricinde pigmentasyonun çok iyi olduğunu görebiliyoruz. Tozutma seviyesi orta seviyede diyebilirim. Özellikle saks mavisi gibi olanı eyeliner olarak mükemmel oluyor.

Benim favori renklerim siyah dumanlı makyajın katlanma bölgesine biraz geçmek için üst sıranın son rengi kırmızı-pembe gibi olan, orta sıradan pigmentasyonu mükemmel olan saks mavisi, sondaki fıstık yeşili, alt sıradan sonda ki mürdüm :) 


Bu markayı senelerdir çok seviyorum bundan üç sene öncesinden sürekli kompakt pudrasından alıp aldırırdım sonrasında bir rimelini bitirdim, kaş kirpik jelini kullandım bitirdim. Yani markayı genel olarak çok seviyorum sorun şu ki ulaşamama durumumuz, bu markanın kalitesinin çok çok altındaki ürünlere adım attığımız her yerde ulaşırken çok kaliteli ürünleri bulunan bu markaya pekte ulaşamıyoruz.

Gördüğünüz yerde en azından bakmanızı tavsiye edebilirim fiyatı 15-18 TL civarındaydı sanırım.


sevgiler.
nd.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder