27 Ocak 2016 Çarşamba

SUDOCREM ile Sivilcelerden Kurtulmak | 3 YILLIK DENEYİMİM

Sudocrem bir bebek bakım kremi fakat içeriğinde ki çinko sayesinde sivilcelerde çok güzel bir etkisi var. Ergenlik zamanımda yani 14 yaş civarında dermatoloğa gittiğimde bir kaç krem ilaç vs denemiştim ve sonuç alamayınca bıraktım ama şunu söylemeyelim ki karaciğer gibi içten bir sorun yaşamayanlarda bu ürün etkili olacaktır önce bundan emin olmalısınız. Öncelikle mutlaka bir dermatoloğa gitmeniz gerekiyor.



 Makyajınızı temizlemeden uyur, cildiniz için kötü içerikler bulunduran ürünler kullanırsanız, yastık kılıfınızı da sık sık değiştirmezseniz sağlıksız beslenip bir de az su içerseniz sivilceler oluşacaktır. Önce bu önlemleri alıp ürün kullanmanız gerekir.

Ben sudocremi nasıl uyguluyorum ? 

Ürün fotoğrafta ki gibi katı-beyaz bir yapıda gündüz kullanılacak bir ürün değil, evde olduğumda ya da geceleri sivilce ya da kırmızımsı sivilce lekeleri üzerine lokal olarak mercimek tanesi kadar uyguluyorum. 

Benim cildim alıştığı için biraz geç geçiyor ama ilk zamanlarda iki gecede sivilceler geçiyordu. Ben sivilcelerle oynamadan duramıyorum maalesef ve kırmızı kırmızı leke gibi kalıyorlar sudocrem yine bu konuda işe yarıyor bu izleri hafifletiyor.

Güneş yanıklarında da çok güzel iyileştirici etkisi var çünkü bildiğim kadarıyla bu kremin hücre yenileyici özelliği var.  Ayrıca bu kremin asıl amacı olarak pişiklerde ya da kesiklerde,yaralarda, yanıklarda da kullanabilirsiniz.

Ürün farklı boylarda da mevcut 50 gramını alarak kullanmaya başlayabilirsiniz sanırım o da 12.5 TL civarındaydı.Ürün fazlasıyla bereketli zaten koyu yapıda ve lokal olarak yani sadece sorunlu bölgeye uyguluyoruz. Bence ve tavsiyemle kullandığım arkadaşlarımdan da aldığım geri dönütlerle gerçekten güzel ve herkesin evinde bulunması gereken bir ürün, Dönemsel olarak çıkan sivilceleri rahatlatıp geçmesine yardımcı oluyor. Bittikçe alacağım bir ürün kendisi. Eczanelerden ulaşabilirsiniz.

sevgiler
nd.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder