14 Haziran 2016 Salı

BİODERMA HYDRABİO NEMLENDİRİCİ

Herkese merhabalar,

2 Haftadır denediğim deneme boylarını yorumlamanın zamanı geldi. İkinci kullanımda da yorumlarım oluşmuştu.

Öncelikle cildim önceden karma olmasına rağmen artık maalesef ki kuru bir cilde sahibim. Bu üründe kuru ciltler için  bir nemlendirici. İlk kullanımımda bana nemlendirmesi iyi gibi gelsede bir kaç saat sonra cildim için aşırı nemsiz kupkuru kalıyor.




Ürün epey yoğun kıvamda, sanırım bu yoğun kıvamdan olsa gerek cilt bunu kıramıyor ve sivilce oluşturuyor.

Kremi iki üç gün kullanımı bırakınca sivilcelenme geçti fakat kullandığım her gün yeni yeni sivilceler oluştu. Bu dönemde farklı bir üründe kullanmadığım için sivilcelenmenin bu üründen olduğundan emin oldum.

Benim için sanırım tek olumlu yanı ilk uyguladığım anda ki yağlı durmayan iyi bir nem vermesi fakat yukarıda da dediğim gibi bir kaç saat sonra cildim kupkuru oluyor.

Diğer bir eksi yönü ise uyguladıktan sonra elimi yüzüme sürdüğümde yada üzerine cilt makyajı uygulamaya çalıştığımda krem yüzümden soyuluyor üzerine cilt makyajı yapmak imkansız oluyor. Bu konuda az miktarda uyguladım olmadı, uygulayıp yarım saat bir saat bekledim olmadı, altına yüz bakım yağı sürdüm olmadı.

Genel olarak benim sevmediğim, kullanmayacağım bir ürün oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder