14 Haziran 2016 Salı

PANTENE ARGAN YAĞLI ELİXİR

Herkese merhabalar,

Uzun süredir deneyimlediğim Pantene'in meşhur yağından bahsedeceğim. Bir tanesini bitirip ikincisine geçtim.

Benim bir saç yağında aradığım özellik hızlı emilmesi ve saçı yağlı göstermeden nem vermesi. Saç tipimden de bahsedecek olursam dipleri çok hızlı yağlanan uçlarıda ve boylarıda kuru, işlem görmemiş, boyasız saçlarım var.







Ben yağı nasıl uyguluyorum ?

Duştan sonra nemini havluyla aldığım saçlarıma kulak hizasından aşağıda kalan bölgeye 3-4 pompa yağı yavaş yavaş yediriyorum.

Şuana kadar denediğim en hızlı emilen ürün. Kokusu oldukça güzel, nem vermeside yeterli geliyor. Ürün diğer saç bakım yağlarına göre oldukça uygun bir fiyatlı ürün.

Bu tarz durulanmayan saç bakım yağlarının hızlı emilimi önemli çünkü saçtan emilmeden ısıl işlem uygulayacak olursak saçımız patates kızartması misali yanabilir.

1 yorum: