18 Aralık 2015 Cuma

Favori 5 Ojem!

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz. Favori 5 ojem kısaca yorumlarımla aşağıda :)

İlk olarak Pastel'in Nude serisinin ''Rose'' rengi var. Aşağıda tek kat uygulanmış hali bulunuyor. Kalıcılığı, fırça yapısı ve temiz görünümüyle çok seviyorum :) 



İkinci favori ojem Flormar 423 Cherry Dessert. Meşhur siyaha çalan bordo :) Bana göre birazcık fırçası ince geliyor bunun dışında baz ojeyle kullanıldığında tırnaklarımı sarartmıyor :)


Üçüncü favori ojem ise Golden Rose'un çok iyi bir serisi olan Rich Color serisinden 35 numara, kalınca bir fırçaya sahip ve tek katta opaklık sağılıyor. Kalıcılığı benim için ideal. Ben 3.şişemi bitirdim sanırım :)


4. Favori ojem ise h&m'in ''brown'' adında ama gri olan ojesi :) İki katta gerekli opaklığı sağlıyor. Kalıcılığı gayet iyi :) 


5. Favorim ise Defacto'nun 232 numaralı turkuaz mavisi :) Fırçası biraz ince kalsada rengi çok canlı iç açan cinsten :) Ne zaman sürsem övgü alıp soruluyor :)


Benim 5 Favori ojelerim bunlar :) Manikür rutinimi de sizlerle paylaşacağım :) Ojeleri farklı markalardan seçmek istedim böylece 5 farklı marka 5 favori oluşturdum. :)

sevgiler.
nd.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder