2 Temmuz 2015 Perşembe

Rimmel London Serisi II - Lasting Finish Fondöten

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz!
Bugün kü konuğum Rimmel London serisinin üçüncüsü markanın ilk kullandığım ürünü olan bu ürün :)  Rimmel London Stay Matte'yi bloğumda bulabilirsiniz.

Benim üçüncü şişeye başladığım favori fondötenimle tanıştıracağım sizleri.



  • Bende ki rengi 200. Zaten ülkemizde iki rengi bulunuyor 100 ve 200.
  • 25 Saat kalıcılık vaat ediyor.  Tabi ki 25 saat denemedim ama rahat 10 saat kadar yüzümde akmadan parçalanmadan pullanmadan kalıyor, tabi ki öncesinde mutlaka cildimi iyice nemlendiriyorum. 
  • Aynı markanın bir önce ki yazımda yazdığım '' Stay Matte'' pudrasıyla t bölgemi sabitliyorum. 
  • Cildimi iyi bir şekilde cildimi nemlendirdiğim için satin bir bitişe sahip.
  • Ortanın üzerinde yoğun kapatıcılığa  sahip. 
  • Bende alerjik reaksiyona yol açmadı.Her hangi bir şekilde sivilce yapmadı.
  • SPF20 içeriyor, günlük kullanıma uygun.
  • En iyi sonucu süngerle veya fırçayla değil parmaklarımla uyguladığımda alıyorum. Uygularken hızlı davranmakta fayda var. 
  • İndirimlerde 15-20 lira civarında Watsons'lardan temin edebilirsiniz. 
  • Ben almaya devam eder miyim ? Şuan 3. şişeyi kullanıyorum ve sanırım başka bir güzellik bulana kadar devam edebilirim. Işıltılı görünüm sevsemde bunun için üzerine bolca aydınlatıcı kullanıyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder