5 Temmuz 2015 Pazar

Bebe Yağı || Nerelerde/ Ne Amaçla Kullanılır ?

Herkese yeniden merhabalar! Bloğuma hoşgeldiniz!



Çok sık bebe yağı kullanan biri olarak bu yazıyı yazmak istedim.

Aklıma gelenleri aşağı sıralıyorum.


  • Birinci madde ve benim en sevdiğim en sık kullandığım yer ; waterproof rimelleri çok seven ben ve favori maskarası they're real olan ben göz makyajlarını çıkarmada zorluk çekiyorum haliyle. Bir kaç damla bebe yağını parmak uçlarıma alıp gözlerimi direk olarak hafif hafif ovalıyorum. Bu sırada pandaya dönüyorsunuz, korkmayın bir miktar makyaj temizleme pamuğuyla göz çevrenizi silin bunun için makyaj temizleme mendili kullabilirsiniz. 
  • Duştan sonra vücudunuz ıslakkende kullandığınızda bebeksi bir cilt elde edeceksiniz. Yazar burada diyor ki bebek ürünlerini neden bu kadar seviyorum. 
  • Kuruyan dirsekler! Yazın bu görüntüden hoşlanmıyoruz öyle değil mi ?  O zaman dirseklerede bol bol bebe yağı sürebiliriz. Vücudunuzu düzenli olarak nemlendirdiğinizde zaten böyle bir sorunla karşılaşmayacaksınız.
  • Tatile giderken yanınızda bir şişe bebek yağı! O kadar güneşin altına yatıyoruz, binbir şekilde bronzlaşıyoruz en azından ben kendi adıma söyleyeyim ne acılar çekiyorum bronzlaşmak için. Bronzluğunuzu korumak istiyorsanız o vücut nemlenecek! Nemlenen cilt çok fazla soyulmaz ve bronzluk kalıcı hale gelir. Bronzlaşmakla ilgili yazımı bloğumda bulabilirsiniz. 
Şuanlık benim aklıma gelenler bunlar :) 
Ben genelde Johnson's Baby bebek yağını kullanıyorum . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder